Reklamace
Reklamační řád (určený pouze pro zákazníky spotřebitele) tvoří nedílnou součást Všeobecných obchodních podmínek (dále jen “VOP”).
V případě jakýchkoliv dotazů či vyskytnutých závad nás můžete kontaktovat:
Telefonicky: +420 730 274 546 (v pracovních dnech v čase 9:00 - 18:00) (dále jen “telefonní kontakt”)
E-mailem: info@hrananetu.cz (dále jen “e-mailový kontakt”)
Pro rychlé vyřízení si prosím připravte doklad o zakoupení a krátké popsání závady s poznámkou o čísle výrobku.
Škoda způsobená během přepravy zásilky
Překontrolujte obsah balíčku, který jste si u nás objednali. Při převzetí zboží ho zkontrolujte a přesvědčte se, že je balík není výrazně poškozen. Pokud je balík výrazně poškozený, od dopravce jej nepřebírejte. Jestliže zjistíte poškození balíku po převzetí, informujte nás o tom nejpozději do 48 hodin od převzetí.
Zaslání nekompletní zásilky či jiného zboží
V případě, že jste obdrželi špatně zaslané zboží, nesprávné množství či jiné barevné provedení, případně úplně jiné zboží, které jste si neobjednali apod., kontaktujte nás nejlépe e-mailem (info@hrananetu.cz) fotodokumentaci vady a popište vzniklou chybu vlastními slovy a uveďte, co vše bylo obsahem balení při předání.
Reklamace během záruční doby
Prosíme, abyste nás co nejdříve kontaktovali po zjištění vady výrobku. Záruční doba činí 24 měsíců pro nové zboží a 12 měsíců pro použité zboží.
Pokud je reklamace uznána jako oprávněná, uhradíme náklady na dopravu zboží k reklamaci. Reklamované zboží opravíme nebo vyměníme nejpozději do 30 dnů od jeho obdržení. O průběhu a výsledku reklamace Vás budeme informovat e-mailem.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení způsobené používáním. Zkrácená životnost výrobku nelze být považována za vadu.
Kdy nebude reklamace uznána?
- vada, kterou mělo zboží v době převzetí a pro takovou vadu byla sjednána sleva z kupní ceny,
- vada vznikla na zboží opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy zboží,
- vada je způsobena Vámi a vznikla nesprávným skladováním, nesprávnou údržbou, Vaším zásahem či mechanickým poškozením, to vše v podmínkách, které neodpovídají svou teplotou, prašností, vlhkostí, jinými vlivy prostředí a je takto přímo námi nebo výrobcem určeno (zpravidla na příbalovém letáku / etiketě zboží) nebo to vyplývá z právních předpisů,
- vadu u zboží, které bylo zákazníkem upraveno a vznikla-li vada v důsledku této úpravy,
- používáním zboží v nevhodných podmínkách, které neodpovídají svou teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno, anebo vyplývá z právních předpisů,
- vada vznikla v důsledku vnější události mimo náš vliv (např. živelná událost).
Dále Vám nepřísluší práva z vadného plnění, pokud se jedná o vadu, kterou:
- jste museli s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření kupní smlouvy, nebo
- pokud jste před převzetím zboží věděli, že zboží má vadu, nebo
- pokud jste vadu sami způsobili.